|
|
|
|
|
200812. Først skete dette: Efter mange års adskilt stilstand blev Camaro-projektet solgt. Indrømmet, det gav et lille stik i hjertet :-(
290812. ...men så skete dette: min "nye" Buick Century ankommer :-)
290812. Heldigvis blev den leveret på gårdspladsen. 2050 kg er en sjat at skubbe op ad bakke!
290812. Flot stand, ingen skader. 364 cui nailhead motor, 300 HK. Da det var Buicks "lille" karosse og store motor blev den i 1957 kaldt "the bankers hot-rod" :-)
290812. Med lidt hjælp fra Leif/Luffe fik vi liv i Buick'en. Den snurrer perfekt.
290812. Den fylder altså godt i garagen.
290812. En glad mand og hans bil.
290812. Første nat i dens nye hjem. Jeg tror, den vil trives!
300812. Første trin mod syn: sidespejl. Jo-Jo, sådan et llille et er helt tilstrækkeligt (til syn)
300812. Og derefter de lovkrævede sideblink. Efter kraftig rådgivning fra Leif blev det den tidstypiske model.
270912. Dommens Dag: til syn med Buick'en - endelig
270912: Sådan skal det gøres :-)
270912. Efter syn et smut til Præstø Havn
270912. Præstø Havn
270912. Præstø Havn: Årets første og sidste tur i Buick'en.
250912: Ny indkørsel til Buick'en er nødvendig!
280912: 2 dage før afrejse til Syd Sudan, porten færdig, improviseret opkørsel
280912: Årets sidste køretur - ind i garagen
280912. Buick'en i garagen, passer perfekt.
280912: Det hjalp på pladsen at få Buick over i "egen afdeling" :-)
291012. Så kom der svar fra SKAT om reg.afgiftens størrelse, kun 4 ugers ventetid!! Forventet ca 25.000, så det her er OK.
Mere infoKan li'
| |
|